en rutten dag i ruttet väder

var ledig idag, men vad gör man i ett hus i ingenstans när det är snö ute och spöregnar. ingenting, eller jo, läst i min bok och säkert lekt med play-doh i 5 timmar totalt. imorgon är det jobb igen, då ska jag banne mig släpa ut barnen om det så haglar istappar. ge mig frisk luft, är på jordens (so far, enligt mig) vackraste plats och har inte varit utanför dörren. barn barn barn.
ingen vidare start på det nya året alltså, men ser ändå på det här året på ett grymt positivt sätt, det kommer bli awesome om mina bitar faller på plats, alltså. imorgon kommer årsresumé ala isabelle.
(förövrigt bad S mig "show my boobies" igår, jag tackade artigt nej och gjorde allt jag kunde för att inte skratta)

Kommentarer
Postat av: lotta

Haha härlig kommentar från ungen ;) PUSS

2010-01-02 @ 09:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0