Gott nytt år!

jag önskar er alla där hemma och alla andra som läser ett riktigt riktigt gott nytt år!
själv spenderar jag nyårsafton på det sätt som man bör om man är ensam, take out chineese food direkt ur de små fyrkantiga paketen och gammal champagne. men men, jag har en bra bok och lite skittles så jag lär överleva. är dock lite avis på lina älskade schultzberg som just nu förmodligen befinner sig på times square. men men dumt att klaga!
dennis håller mig i alla fall road denna kväll med massa gymnasieminnen, saknar skolan och alla som förgyllde den tiden!
nej nu skenar det iväg, som sagt, gott nytt 2010 till er alla :) KISSES AND HUGS!
(en bild från skridskoåkningen hörom dagen, rudolf, moorea, ann-sofie och tamara)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Man gör väl vad man kan för att hjälpa till :)

2010-01-01 @ 07:25:41
Postat av: Simon

Gott Nytt År!

2010-01-01 @ 09:43:14
Postat av: lotta

Gott Nytt År!! Är ni kvar i fjällen? Satsa nu hårt på 2010 och se till att ta tillvara på tiden och ha kul =) PUSSS

2010-01-01 @ 11:22:55
Postat av: Linda

gott nytt år!!

2010-01-04 @ 21:18:11
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0