here we go again..

M är sjuk, hostar så det låter som en hund skäller enligt S. Tahoe är alltså inställt inför helgen, både bra och dåligt, bra för det ska bli kasst väder och för att jag behöver sovmorgon. dåligt för jag var riktigt laddad och inställd på att få åka bräda igen. men shit happens.
har nu varit på min andra Yogaclass här i staterna, det är frustrerande. våran lärare är närmare 60 år och hon är smidigare än vad jag någonsin har varit. själv har man stelnat ihop som gud vet vad efter x antal månader utan träning, skönt att vara igång, men jag hatar att vara dålig på någonting!
idag tog jag bilen själv till yogan men var livrädd för att köra fel osv, men jag sa bannemig åt mig att jag måste utmana mig själv lite för att utvecklas. ställde in gpsen och inte en enda felkörning, förutom lite olagliga filbyten men men.
hemvägen stannade ja på starbucks och target, bunkrade upp med glass ifall jag nu också får denna förkylning. vilket jag redan tror jag har, dunkande tinning, ont i halsen när ja sväljer osv.. yay here we go again..
nej nu blir det sängen med min hot cocoa and gossip girl! ännu en jobbvecka besegrad!

Kommentarer
Postat av: lotta

heej, hur går det med körkortet egentligen? Ja ut och kör med dig!! De går nog bra bara du får in en vana. Har varit på praktik idag, en etta dom är bara för roliga! Ute är det ganska så grått och triskt just nu, jag ska slänga i mig lite käk och ner på bibblan för pugg en fredags eftermiddag.. och hela helgen blir lika så, så underhåll mig med lite updates från US och lite bilder kanske ;) pöös

2010-01-15 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0