inget vettigt alls

idag var det jobbdag igen, stängde av alarmet gjorde jag i sömnen också. första gången någonsin det har hänt. men jag vaknade 5 minuter senare i alla fall, gissar att kroppen kände det på sig.
barnen skötte sig fint, men vi saknar att gå till lekparken och barnen behöver verkligen få springa av sig nu. men imorgon ryktas det om uppehåll!!
lekte med S någon timme ikväll också när värdmamman la M för pappan var ju inte hemma.. och sitter inte mamman där inne med honom så skriker han ju tills han spyr. så klockan var väl runt 9 när jag slutade. ikväll tävttade jag även mina lakan och allt det, det var på tiden, skäms isabelle. men jag ljuger inte när jag säger att tvättmaskinen ALLTID är upptagen här.
har inte mycket vettigt att säga denna afton. puss på er där hemma

Kommentarer
Postat av: Ola

Hoppas ni får uppehåll imorgon så ni kan leka lite ute då :) Skönt med nya lakan också, då sover man alltid bättre!

2010-01-27 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0