inhale exhale

veckans sista arbetspass utfört och yogan är avklarad, börjar få grepp om de flesta positionerna nu, men denna andning är ett mysterium i sig. men men, det är väl sånt som faller på plats med tiden med. betalat för engelskan har jag också gjort. jobbdagen flöt på bra även idag, fick släpa med mig ett par leriga och blöta men ack så lyckliga barn hem från lekparken idag också.
idag har ja gjort mycket vill jag lova. tvätta alla mina kläder också, i tron om att vi skulle åka till tahoe imorgon. men kl 5 på eftermiddagen idag fick jag veta att det ska vi inte alls det (värdpappan har något strul med jobbet). men men då fick jag det gjort i alla fall. tråkigt att vi inte åker, men skönt på ett sätt så jag kan få sova ut åtminstonde en morgon under helgen. nej nu ska ja sluta svamla och gå och lägga mig. pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0