Jelly Belly Factory

Idag styrde vi mot Fairfield och JellyBelly fabriken. Jag mamman och barnen med resten av mamma gruppen. Jag var nog mest förväntansfull än någon annan. Har någon konstig grej för att se hur saker tillverkas, det var så klart inte så roligt som man tror men det var skönt att få göra något annat lite roligare. Och gud vad gott det luktade där inne. But still, godis som smakar smörpopcorn håller inte!
tyvärr fick man inte ta bilder i själva fabriken. men här är resturang/cafe delen. vad sägs som en jellybean formad hamburgare eller en jellybean formad pizza? jag är för rädd så höll mig till ceasar.

Kommentarer
Postat av: lotta

Fan va coolt ;) xo

2010-01-12 @ 10:18:03
Postat av: Linda

skrattar lite åt att barnen inte sköt sig här nedan i inlägget.. gråt en skvätt du och tänk på att det inte är dina barn.. Molly har inte heller skött sig i dag, hon har varit hur hemsk som helst..men jag får ckså gråta en skvätt jag med men ska jag tänka då? hade gärna sålt henne på loppis i dag kan jag lova!! och billigt;)

2010-01-12 @ 21:28:53
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0