korv och makaroner

låter det konstigt i era öron? inte mina heller. men dessa barn blev förvånade. förstår ingenting, basmat nr 1 som barn!!
har inte haft någon vidare dag idag direkt. M ramlade av sina lilla gungstol och började blöda inne i munnen, vet inte hur det gick till riktigt, men obehagligt var det, S har inte uppfört sig nå vidare idag och just nu vill jag bara gråta en skvätt. tack och lov sover de en stund nu i alla fall.
ikväll börjar min yoga, alltså den som jag läser på en skola för att få credits. hoppas den kan lugna ner mig lite. uppdatering kommer..
WOW vilket läsar rekord jag hade igår! hoppas ni fortsätter.. jag lovar att jag ska bli bättre med bilder och att uppdatera. på måndag blire jellybelly fabriken...

Kommentarer
Postat av: lotta

Hur gick yogan? Have fuun! Barn kan vara jobbiga, det är bara en del av jobbet ;) Kiss

2010-01-08 @ 08:47:58
Postat av: lotta

Ja det vore kul med lite bilder, eller massa bilder! Det är dåligt av den varan. Xo från ett supersnögit sverige och det verkar aldrig sluta snöa, har snöat i hur många dagar som helst..sen i söndags iafal när jag kom tillbaka till Lkpg.

2010-01-08 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0