Little Man's second birthday!!

Idag fyller min lilla prins 2 år, det är helt galet. Han har utvecklats nått enormt sen jag kom hit, så himla kul att se.
Jag har sett honom smaka sin första klubba någonsin, jag och värdmamma låg på golvet och skrattade. Det var en upplevelse.
Jag var med när han för första gången lyfte båda sina små fötter från marken samtidigt, alltså när han lärde sig hoppa. Nu är det de enda han gör.
Han pratar som ingen annan tvååring, han vet hur man säger långa meningar, även om de är lite stakiga och bara jag och värdmamman som förstår så gör han det.
Denna lilla människa totally makes my life over here, det är sant. Han är i princip alltid glad, artigaste lilla ungen du kan hitta "thank you" och "please" är inga problem för honom.
GRATTIS MATTHEW AKA LITTLE MAN

Kommentarer
Postat av: Linda

vet du... det låter som du triv helt ok nu?? och klart det måste kännas bra när du snart får besök:) ha en bra dag!!! kram

2010-01-18 @ 21:21:27
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: lotta

å så söt :) PUSS

2010-01-19 @ 08:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0