meeting

usch, jag blir så arg. jag ska inte prata med henne mer. allt handlar inte om money and commintment. verkligen inte. så länge jag kan stå med rak rygg och vara stolt är det allt som krävs. gaaaaah. förklararing kommer en annan dag, nu vill jag bara sova.
något bra däremot är att efter mötet stannade jag till på Ross. en affär som är rätt konstig, de säljer massa märkeskläder, men får bara in vissa artiklar i ett par storlekar och sen bara hänger de allt huller om buller. men det är bra mycket billigare där. men sist hittade jag ju en massa bra saker billigt. idag gick jag in, första jag såg var ett par hallonröda låga converse för 19 dollar. då blev jag lycklig, och körde hem!
uppd; nyss ringde telefonen och det var skolan här som ringde och sa att jag kunde börja komma på engelska lektioner (har stått i kö, sa precis på mötet att de är kört och måste hitta annat eftersom det började för några veckor sen), på så sätt får jag ju mina poäng. meeeeeeeeeeeeeeen, det är mån-tors, 6-9 pm! orka orka orka. men men bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Dennis

kärringen kan dra och hänga sig, men skorna var apnice! :)

2010-01-29 @ 06:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0