my year, 2009

JANUARI:
11, tog tåget med Sabrina till Uppsala och gick på informationsmöte om att åka till USA.
FEBRUARI:
22-25, New York med mamma, ser mina första NHL match och allt annat man bör se.
MARS:
5, teoriprov, 61 rätt och en lyckad uppkörning i snöväder = KÖRKORT!
26, Läger och GG-open i Landskrona, det var gryyyyyyyyyyyyymt.
APRIL:
12, läger i Sturup, många roliga minnen, ojoj, basta i bilen är något ni borde prova.
MAJ:
blev klar med allt plugg
matchades med min familj är i cali!
JUNI:
5, Studenten, tråkigt väder men fantastisk dag/natt. helt klart ett minne för livet
22, fyllde hela 19 år
22-24, peace and love, hade sin ups and downs. men tre dagar winnerbäck kan aldrig vara fel. håkan var grymt
fixade mitt visum i stockholm med en vänlig, världens bästa, dennis som resesällskap
JULI:
1, vann skandia reg i Friibergh, 77-76 vilket innebär bästa spelet någonsin.
AUGUSTI:
3, Lina satte sig på planet till USA
24, Jag sätter mig på planet till USA och New York
28, Jag sätter mig på planet till San Francisco, inte varit så nervös någon gång i hela mitt liv.
SEPTEMBER:
28, utomhus konsert i Golden Gate park, såg min favorit Howie Day, chills som hette duga
OKTOBER:
25, såg ett "Roller Derby", bland det sjukaste jag varit med om.
26, var på en pumpkin patch
27, klarade det kalifornska teoriprovet
31, firade en amerikansk halloween med dunder och brak
NOVEMBER:
8, Six Flags discovery kingdom med 3 tyskar och 1 sydafrikan
16, skridsko åkning utomhus i californien, iklädd linne och jeans!
23, KISS konsert i Oakland, mäktigt och crazy
26-29, Los Angeles med Tamara, universal studios, disneyland, walk of fame..
DECEMBER:
6, svensk julmarknad inne i San Francisco med värdmamman och barnen
19, åkte till Lake Tahoe med värdfamiljen för första gången
25, firar en amerikansk jul på ett amerikanskt vis
29-3, Lake Tahoe igen
Sammanfattningsvis; många fler upplevelser än vad man kanske känner när man är mitt uppe i det. men två grymma saker hände i alla fall, mitt körkort och studenten. och jag tog steget och åkte till USA, helt ensam. mitt första riktiga jobb klarade jag också av. ja, jag borde väl vara ganska nöjd med mig själv och mitt år!? det är jag :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Mja, studenten var grym och jag håller med dig om P&L :)

2010-01-03 @ 05:34:22
Postat av: Linda

klart du ska va stolt!!!

2010-01-04 @ 21:16:12
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0