sega fredag

var och handlade lite med v-mamman och barnen imorse, vi åkte till "party city", en gigantisk affär som säljer alla saker man kan tänkas behöva (och bra mycket mer) inför ett barnkalas. M fyller hela 2 år den 18 januari och han ska ha ett ELMO kalas, de har tillochmed hyrt en liten hoppborg med elmo som de ska sätta upp på gården. säger då det. 15 ungar blir det totalt, 15 AMERIKANSKA barn, vilket gör det minst det dubbla i svenska, jag svär.
tänkte åka till gymmet på eftermiddagen/kvällen men min träningsvärk kommer mer och mer så jag spar det till imorgon förmiddag istället (plus att det har varit kaos här i huset). har inget planerat längre denna helg, så jag kanske ska försöka spendera mina presentkort på egen hand imorgon, mjo så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0