so so sick of being, sick

snälla rädda mig från denna förkylningen. den tar kål på mig.  och det värsta är att jag inte känner att det blir nå bättre, knaprat nå piller min värdmamma tipsade om, but it's not really working. slut på mina ipren/ibumetin och alvedon har jag också. pest pest pest, spöregnar gör det också!
något som däremot inte är pest är att mina föräldrar och min bror har bokat deras resa hit till mig i cali! lovely. är så glad att jag gråter nästan bara jag tänker på det. ska bli så skönt att få försvinna åtminstonde en vecka, utan barnskrik och vara med svenskar som som pratar svenska och som känner mig utan och innan! missförstå mig inte, i love speaking english, men lite variation har ingen dött av! roadtrip står på schemat bland de galna bilförarna här i kalifornien. lovely igen. 23 mars - 11 april har jag svenskt besök!

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej, du ska ju inte gå och vara sjuk när du inte behöver. Ta bilen till supermarket och gå på pharmacy och så säger du att du vill ha något mot förkylning. Köp lite olika grejer dom rekomenderar och jag lovar dig att förkylningen är snabbare borta än du kan ana. En bra sak är något rött som man dricker, en genomskinlig flaska, smakar pyton men hjälper. Krya på dig nu! Och såå kul med besök =)

xoxoxo

2010-01-18 @ 08:37:36
Postat av: Linda

ÅÅ VA skoj att de kommer på besök:)

2010-01-18 @ 21:17:55
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0