sol och lerpölar

äntligen! the sun is BACK, förmodligen inte för att stanna, men ändå. kvickt som attan tog vi oss ut imorse, med stövlar och handdukar (för att torka av gungor osv). men barnen hittade något annat som lockade mer, vatten/lerpölar. aldrig aldrig aldrig har jag sett dessa två skratta så mycket tillsammans. jag fick mig ett riktigt gott skratt också, de hoppade, sprang och plaskade i dessa. tills de var dyngsura båda två. just nu sover de båda gott (peppar peppar) och kläderna ligger i tvättmaskinen. så tråkigt att jag inte kan visa bilder på dem!
underbar förmiddag.

ikväll smäller det, ikväll har vi au pair möte på starbucks. då ska jag lägga fram min plan för min LCC, har ingen aning om vad hon kommer säga. men någonstans lär man ju börja, och de kommer kännas bättre när det är gjort. ish ish ish..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0