thaifooooood

ikväll fick kom jag för första gången ut ur huset ordentligt sen förra torsdagen. underbart. vi bestämde oss för en middag, har insett att vi måste utöka våran lista på resturanger också. panda express i alla ära men ja. thaimat blev det. något jag verkligen saknat! jordnötsåsen var nästan lika god som på Agnes. mmmmmmmm, en bra avslutning på denna kväll.
imorgon har vi siktet inställt på concord och sunvalley mall. det är stort och de har allt, har dock inte varit där och shoppat än (var bara där när vi tog kort på tomten med barnen), så det ser jag verkligen fram emot efter att ha suttit isolerad i en vecka!
på söndag funderar jag på san francisco och träffa en tjej som jag gick på au pair skolan med som är här i cali på semester! we'll see we'll see!
slänger in en bild på M's födelsedagstårta också. den kommer från underbara ColdStone.
ett glas ställe med grym glass, B&J klass på det helt klart. dock är jag inte så mkt för denna icing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0