time flies, love endures

idag har det varit en busy saturday. runt ett plockade tyskorna upp mig och vi begav oss mot gymmet, efter ett hårt pass på tom mage (inte bra jag vet) så bestämde vi oss för kina buffé. och tro det eller ej mina kära päron, jag har testat sushi! visst är jag modig!? det var helt okej, inte gott men okej. lite läskigt var det ändå. det roligaste var ändå att våran servitör hette "Fan". han var kines förstås och det var svårt att inte skratta.
en kaffe på det och lite shopping så bestämde vi oss för bio, "the tooth fairy" var den enda som gick den tiden så så fick det bli. en rätt korkad film egentligen men söt på sitt sätt, inget att se på bio dock. hade dessutom en tjej bakom mig som satt och drog mig i håret. en kvinna längre bak var dock roligare än själva filmen, hennes skratt var hilarious.
imorgon blir det nog zoo med la familia, eller ja, mamman och barnen. san francisco zoo, ska bli kul å se hur stort det är. dock har vi ju småbarn så det blir väl inte speciellt länge, men alldeles tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0