what you breath is empty air

jag sov GOTT inatt, fy tusan vad gott jag sov, även om de bara blev typ 6 timmars sömn så sov jag som en stock. så skönt att kunna starta vardagen igen efter varit borta. dock har jag haft nästan en 12 timmar jobbdag idag, men det går väl någon gång ibland. men barnen har varit riktigt snälla idag och det tackar jag gudarna för.
nu blir det dusch, hårinpackning, skype med ola och sen soooooooova. imorgon väntar jobbet igen.
föresten håller jag, tamara och franzi på att spara ihop alla pengar vi kan nu i en månad, sen åka in till SF och bränna allt, ALLT. gud vad skönt.

Kommentarer
Postat av: lotta

haha de kan nog bli en rolig trip!

2010-01-06 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0