goodbye US!

mina väskor står fullproppade nere i hallen, säkert 30 kilo st. kommer bli diiirt. men vad sjuttsingen. åt lunch med barnen och pappan på in n´out burger idag, kommer sakna. det var lille M's idé att ta med mig dit på min sista dag, hur gulligt är inte det. badade i poolen en stund på eftermiddagen, åkte och stängde mitt bankkonto och packat packat och packat.
till middag åt vi stek, rostad potatis och majskolv. usas national rätt enligt mig. gott är det i alla fall. sen åkte hela familjen ner till coldstone och käkade glass. mums, kommer sakna..
nu precis innan sängdags gav jag barnen ett varsitt fotoalbum med bilder från vårat år tillsammans, de blev hur glada som helst. M ville inte läsa några böcker utan bara bläddra i albumet. trodde inte barnen skulle uppskatta det så mycket, inte än på något år i alla fall. men de blev glada! kul!
alla väskor är så packade, utom handbagaget där ja slänger ner smutskläder och sånt. nu ska jag måla ett sista lager nagellack, printa ut flygbiljetten och sen blir det sängen. uppstigning runt 4 snåret imorgon.
hur det känns? jag har ingen aning, ungefär som jag skrev innan jag åkte hit, skräckblandad förtjusning. det ska bli riktigt riktigt skönt att komma hem, men jag kommer sakna allt. framför allt barnen. jag är nervös för flygresan (inte flygresan i sig utan mer alla byten och hitta och ja, ni fattar nog.) och jag är nervös för att träffa alla.
nästa gång vi hörs är jag i sverige, önska mig lycka till!!
San Francsico- New York- Helsingfors- Stockholm- Borlänge

Kommentarer
Postat av: Lotta

Trevlig resa hem!!!! "If I can make it there I can make it anywhere" så flygbytena kommer bli en pice of cake! Be proud you made it =)KRamar

2010-07-02 @ 10:28:08
Postat av: faster

välkommen hem till sverige. kram faster

2010-07-03 @ 21:52:34
Postat av: Lotta

Welcome Home!!

2010-07-03 @ 22:28:26
Postat av: Linda

välkommen hem!!Hoppas allt gått bra och att du mår bra!! är grymt imponerad av dig!!! kram

2010-07-04 @ 19:31:42
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0