2 juni

hejhopp, jag är trött! har haft en bra dag med barnen igen, lekt en hel del i sandlådan, där kan barnen sitta i 1 timme utan problem. sparkat "kickedikickball" och blåst såpbubblor bland annat. S tjatade hela dagen om att hon ville bada, jag får, men vill inte bada själv med barnen, tycker det är lite halvläskigt. 1 skulle jag kunna ta med men båda..nej.. men sen när mamman kom hem runt halv 6 började hon tjata igen. lyckades övertala mamman, så jag följde med jag också även om ja hade tänkt att gå till zumban. plaskade med barnen i vattnet och simmade lite istället. sköönt!
imorgon är det redan sista jobbdagen för veckan, helt galet säger jag. och slutar klockan 4. önskar dock att jag skulle va på stockholm stadion med vänner, men men.
har inte så mycket mer att säga än godnatt!
såhär fin, tom och välorganiserad såg min garderob ut för 9 månader sen.
jag törs inte visa er hur den ser ut nu..

Kommentarer
Postat av: Linda

HA,HA JOOOOOOOO visa oss:)

2010-06-03 @ 19:48:56
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0