2 veckor

om två veckor befinner jag mig i sverige, mindre än två veckor. för alla nyfikna landar jag på arlanda om allt går som det ska 9:30 lördagen den 3 juli! och herregud, det är bara 2 veckor kvar. nyss var det 6 veckor kvar. nu är det 2!
just nu längtar jag, fy tusan vad jag längtar, skulle kunna åka hem på stört. och sen nästa dag vill jag inte alls åka hem så snart. men jag tror det blir bra såhär!
igår var vi på bio, såg The A-team, ganska rolig på sina håll, men ingen film ja skulle välja att se på bio direkt. alldeles för mycket meningslöst skjutande.. åt middag på italiensk resturang också.
idag har jag kollat lite på de kungliga bröllopet, kände mig så stolt som svensk, haha. hade jag befunnit mig i svereige hade jag nog knappt brytt mig ett skvatt, men nu tyckte jag det var jätte roligt! sen åkte jag hem till Franzi, vi + Tamara åkte och handlade mat, kycklingvingar, majskolvar, vitlöksbröd och en sallad. nu är jag mätt så de räcker till och blir över, bra säger jag, för här ska de ätas musslor ikväll. vi åt glass i solskenet (men blåsten, fy vad kallt det var idag, jeans och kofta ju!).
ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske göra ett nytt packningsförsök bara för att få en uppfattning om hur mycket för mycket kläder jag har..
imorgon är det möte, poolparty, fy sjutton om det inte är varmare då! jag blir galen! de här är de kallaste året california haft på flera årtionden, ruttet! men det ska nog bli kul hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0