8 juni

idag har det varit rätt mulet häre ute, och "bara" runt 25 grader, det var ganska skönt med en svalare dag utan sol faktiskt, för det ska bli över 30 grader i helgen så.
denna morgon erövrade barnen min kamera så vi gjorde massa fåniga grimarser och tog kort, de är lättroade ibland!
fick nått brev från gymmet idag om att den här månadens betalning inte hade gått rätt till och att jag behövde kontakte dem, så efter jobbet åkte jag dit, och de sa bara att de hade gjort nått fel. dock tror jag inte att han fattade att jag samtidigt ville säga upp medlemskapet för jag fick se när jag kom hem att på det nya kvittot står de att de börjar gälla från juli.. så lär åka tillbaka igen.. gick på zumban i alla fall. galen instruktör!!
PS. jag kanske har fått hemligt sällskap till alcatraz i helgen. haha DS

Kommentarer
Postat av: mamma

Vet inte om jag berättat det tidigare, vi får zumba till Borlänge i höst.

2010-06-10 @ 12:41:55
Postat av: Lotta

hemligt sälskap?

2010-06-10 @ 12:54:47
Postat av: det hemliga sallskapet, T

det ar jaaaag!!!

2010-06-11 @ 08:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0