awesome day

imorse åkte jag till Ann-Sofie och plockade upp henne, vi åkte till Winco och handlade ingredienser till våran födelsedags/midsommar tårta. hittade vanlig vispgrädde tack och lov, vaniljpudding fick funka som vaniljkrämen, nästa lager blev mosade jordgubbar bla me grädde. och grädde över hela tårtan med massa jordgubbar, precis som de ska vara!
vi hade hur som helst en toppendag, åt jätte gott grillat, fruktsallad, de sjöng happy birthday för mig och jag fick blåsa ljus, badade, hoppade och dök i poolen hela eftermiddagen! LIFE IS GOOD!
jag vispar sockerkakan
den färdiga tårtan, VOILA!
jag blåser ut ljusen
hela gänget. Tamara, Ann-Sofies värdbarn, Ann-Sofie, jag, Kathy (LCC)

haha.. som små barn igen


GRATTIS KUSIN LINDA!! Åt lite tårta för dig idag också!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga bilder och vilken fin tårta!!! Så alltså mindre än två veckor kvar, ja tänk så stolt du kan vara över dig själv nu!!!! Men du kommer nog allt sakna CA, du kommer tycka det är kul hemma i tre dagar kanske.. ;) Vi ses på min semester tre veckor från 10juli. XXo

2010-06-21 @ 16:39:40
Postat av: mamma

GRATTIS på din 20års dag.

Kram mamma o pappa

2010-06-22 @ 07:17:47
Postat av: Lotta

Happpy Birthday!!!! KISSS

2010-06-22 @ 09:41:11
Postat av: agneta eriksson

Stort Grattis lite försenat: Kram faster

2010-06-23 @ 07:11:17
Postat av: Linda

tack tack söta du:)

2010-07-04 @ 19:35:08
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0