bo på zoo bo på zoo bo på zoo zoo bo

igår åkte vi ännu en gång iväg till Oakland Zoo, herregud, vet ju varenda hudvalk på de där elefanterna nu. men det var skönt för att det var fint väder (när dimman väl försvann). dock blev det en kort visit, för lilleman sprang, snubblade, och slog i huvudet. han fick världens blåa bula i pannan på bara några sekunder. usch vad otäckt det var. vi slog upp kartan på en gång och hittade first aid, i precis andra delen av zoot. mamman med M i famnen och jag med S i vagnen sprang vi genom hela zoot, haha vilken syn det måste ha varit. satte på lite is, och han verkade okej. ringde till doktorn på vägen hem och de ville att han skulle komma in på undersökning.
så mamman lämnade av mig och S som hoppade i poolen (enda sättet att få henne stanna haha) och de åkte iväg till doktorn. tack och lov var det ingen fara med honom, men han har ett stort blått ägg i pannan.
efter middagen var jag super trött, men simmade lite, bara för att få lite lugn och ro, typ 30 grader i vattnet, hur ska jag nånsin kunna bada i en svensk sjö igen, jag som aldrig varit badkruka.
idag så började jag super tidigt, eller ja runt halv 7. och slutade alldeles nyss. de är och hämtar upp pizza just nu.. jobbdagen har funkat bra, men varit lång. men men, nu kom de hem, mat sen ska jag se klart på the hangover. oh i miss vegas!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Puss från Oslo, första natten här. XXo

2010-06-09 @ 22:35:56
Postat av: Ola

Då kanske jag klarar mig undan bad om det är lite kallt i vattnet!

2010-06-09 @ 23:14:52
Postat av: isabelle

inte en chans ola

2010-06-10 @ 05:35:44
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0