glad midsommar!

antar att midsommarfirandet är i fullgång hemma i Sverige nu. inget jag direkt sörjer över, men jag gillar midsommar skarpt och ser fram emot nästa hemma i Sverige! här firar man det ju inte så det är inte så kul.
nu på förmiddagen har jag varit på barnkalas med barnen och mamman, en söt tjej som heter Haley hade ett "splashparty", de hade en jätte stor uppblåsbar vattenrutchkana/pool/klättervägg som barnen var och badade i.
nu sitter jag i mitt rum och vilar och återhämtar mig inför kvällen då jobb väntar. ikväll är sista kvällen jag har ungarna själv och ska lägga dem. det ska bli kul på ett sätt för är de skötsamma kan de vara rätt mysigt. men jag fruktar det värsta, och det vet vi alla vad det innebär. föräldrarna ska in till city på baseball, då deras lag fårn östkusten Red Sox kommer och gästar Giants.
överlever jag kvällen har jag en grym helg att se fram emot! WaterWorld med Tamara imorgon och San Francisco på söndag med henne igen. Lifehouse spelar i golden gate park, myyyyyys. blir en sista shopping runda också. ipad eller inte ipad, det är den stora frågan.
min yummie födelsedagstårta jag fick av familjen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det cheescake tårta??? Ser sjukt god ut!!!!!

2010-06-28 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0