happy b-day

jaha, då var man 20. första gången man känner sig gammal efter man fyllt år. har haft en rätt kass dag, fast som vilken annan dag som helst egentligen. fick ett kort på barnen inramat i födelsedagspresent, och ett gulligt kort. och en tro de eller ej, god tårta, från coldstone förstås.
på kvällen åkte ja och Tamara och gjorde en välbehövlig pedikyr, tänkte att de kan ja väl unna mig på min födelsedag åtminstonde. sen åkte vi och satt oss utanför Starbucks och pratade i timmar, gud vilka djupa konversationer vi hade om livet. sen planerade vi in en goodbye middag för mig nästa onsdag, usch så ledsen jag blev när vi prata om det. men sen när ja kom tillbaka hit kan ja inte vänta på att få komma hem. blev ett riktigt kasst avslut efter det, men men. har i alla fall fått många grattis både här och galet många på facebook, tack så mycket, det värmer!!
bild kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Patrik W

Tycker att du är skit strong... och det du gjort.... har läst din blogg sporadiskt under hela tiden..... och tycker att du vuxit massor under tiden ... vore skoj att träffa dig på dahlander och att du delger dina erfarenheter ... i så fall tar vi det till hösten ... njut av sista tiden nu .. har själv varit i SF, Lake Tahoe och resten av Kalifornien. // Patrik

2010-06-24 @ 23:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0