last weekend, and what a weekend

ja e trött som en gnu nu, halv 10 söndag kväll, jag har gått nonstop hela helgen!! har så himla mycket att berätta men vet inte hur jag ska skriva allt så det får bli i punktform.
  • lördag. tamara kom och hämtade upp mig vid 11 snåret. åkte till concord och water world california. stor vattenpark.
  • åkte alla möjliga sjuka grejer, halfpipe på en uppblåsbar sak var helt crazy. men vi hade det toppen.
  • åkte och åt panini på panera bread, satt ute i solen och hade det gött
  • söndag. vilken dag. hämtar tamara strax efter 10 och jag kör till bart. missar precis tåget.
  • vi ser snyggaste killen någonsin, skojar inte, inne på abercrombie & fitch som jobbar där och han pratar massa med oss. när jag prover en klänning ger han sitt nummer till Tamara! herregud...
  • vi går för att hitta en taxi till golden gate park, jag fastnar med min flipp flopp sandal i rulltrappan. den går sönder, saken mellan tårna lossnar!!
  • springer in på Payless shoes, hittar ett par ännu finare sandaler för 9 dollar (!!!!!!!), slänger de andra och sätter på mig de nya.
  • vi går till forver 21 för att leta efter en klänning jag ville ha. står och väntar på provrum i denna giganstiska affär på 3 våningar. helt plöstligt hoppas Sandra och Anna ut ur ett par provrum oc jag frå provrummet mellan dem. GALET!!!
  • hittar en taxi till GGP, han släpper av oss mitt i parken, vi ska på konsert och se Lifehouse. hittar en annan familj som också ska dit så vi går efter dem. vi går 1 km åt helt fel håll först.. och sen tillbaka. och sen säkert 2 km åt rätt håll sen..
  • i NYA SANDALER. AAAAAAAAAAAAJ. har helt sjuka blåsor på fötterna, min lilltå har nästan en extra tå.. och en 2 cm blåsa under andra foten.
  • hittar till konserten, sitter på picknickfilt och äter jordgubbar och annat gott och lyssnar på bra musik. strålande sol. underbart.
  • åker taxi tillbaka, springer till Apple store i rädsla att det ska stänga. ipad slutsålt... skämtar de med mig eller.. fy..när jag äntligen bestämt mig.
  • bart tillbaka, känner mig febrig och helt slut. släpper av tamara, kör till target för att printa ut sista bilderna till min scrapbook och köpa fotoalbum till barnen de ska få när jag åker. fotolabbet stängde 5 minuter innan..
  • hem, sängen!!!
har trots allt haft en riktigt riktigt bra sista helg, kommer sakna tamara så mycket!! toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt Härligt!! Minns det här du, du kommer tröttna på Sverige efter några timmar och max tre dagar.. Sommarvädret är sådär, vädret är hela tiden osäkert, moln, regn sen sol.. man vet aldrig. Löve

2010-06-28 @ 17:39:59
Postat av: Anna

Heej!

jätte snygg blogg :)

vad ska du göra i kväll då?

kram<3

2010-06-28 @ 17:48:28
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-06-28 @ 18:08:42
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: justsingit ♪♫

fin blogg =)

2010-06-28 @ 18:24:32
URL: http://justsingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0