mina fantastiska ungar <3

inte en tår har fällts på hela kvällen (peppar peppar!), det är ju för bra för att vara sant. jag kunde inte vara gladare, helt fantastiskt. vi hade jätte kul på köpet, ja fixade en enkel middag bestående av korv med bröd och broccoli (nej jag har inte lärt mig äta broccoli, jag syftar på barnen). sen satte vi alla på oss våra pyjamasar, inkl jag. tog mitt täcke och bredde ut över golvet framför tvn och så knäppte vi på Toy Story 2. ungarna älskar pyjamas party. vi hann se nästan hela filmen innan de var läggdags för M, och han var så duktig så! fick en enda fråga på hela kvällen var mamma och pappa var, och de är ju inget fel av en 2 åring och undra det, men mer än så var det inte! dock tog de ju sin tid innan han somnade, men de har ju med hans galet långa naps att göra och de är en historia i sig. S tittade vidare på något tv-program medan jag la honom, sen gick vi in och läste hennes böcker och sen var det läggdags. hon somnade medan jag gick och släckte lampan.. hann iaf berömma henne för att hon var så duktig!
nu kollar jag på någon kass film medan jag väntar på att föräldrarna ska komma, men de kommer nog inte på ytterligare någon timme..
imorgon blir i alla fall en toppendag, vattenpark och sedan utomhusbio, ni vet sådär när man sitter i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0