mitten av juni

kan ni förstå att halva juni har passerat? inte jag, det var ju nyss början på maj. om en vecka är jag redan 20 år. TJUGO ÅR! hej och hå. och snart är jag hemma också.
denna helg blir slapphelg i solen, hoppas jag på i alla fall. på söndag har vi au pair möte @ ann-sofies place, BBQ/poolparty, blir mitt sista au pair möte, lustigt nog var mitt första på samma ställe och av samma sort.
vi ska i alla fall grilla och sola och bada, alla tar med sig något. jag tar med chips och min svenska älskade holiday dipp, plus så ska jag och A-S baka en svensk gräddtårta, med jordgubbar såklart! så det blir att åka tidigare än de andra för att baka tårtan.
igår jobbade jag, hade båda barnen hela dagen, vi lekte i sandlådan en stund och sen gick vi in. det var varmt ute så sanden sitter som klistrad på barnen och deras svett, de har jätte fin sand i sandlådan så de är inte bara att borsta bort. så ja slängde ungarna i badkaret och tvättade av dem ist.
när M var klar tog jag med honom till hans skötbord så ja kunde torka rent honom. så står han på det och blir lite längre än mig, så lutar hans sig fram och kramar mig jätte hårt.
M; beeeeeeeeella
jag; yes?
M; beeeeeeeeella
jag; yeeeees
M; beeeeeella, i looove you (kramar ännu hårdare)
jag; and i love you!
mitt hjärta smälte (smalt, huh?) men aj så kluven jag blir, hur ska ja kunna lämna..

Kommentarer
Postat av: Ola

Tiden har gått riktigt fort nu på slutet!

Låter som du kommer få en bra helg :)

2010-06-18 @ 08:02:54
Postat av: Lotta

aaa ;) Vilket datum flyger du hem? xo

2010-06-18 @ 10:48:25
Postat av: Linda

ha det skoj nu inte länge förns duu är hemma igen:)

2010-06-18 @ 22:58:04
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0