no alcatraz..

nehepp. gud vad surt, vi står i kö för att köpa biljetter. när vi kommet halvvägs så byter de skylten när nästa tillgängliga tur från kl 3 till måndag. GAAAH! ville slå någon. så nu åker de andra dit imorgon istället, och jag måste återigen ta mig dit själv. dock köpa biljett i förväg..
hur som helst, åkte med Tamara och hennes två besökande syskon till San Francisco, jätte trevliga båda två. när vi insåg att de inte blev något alcatraz visade vi istället hennes syskon runt lite i den delen av stan. pier 39 och fishermanswarf. vi åt lunch på HOOTERS, galnaste, mest amerikanska ställe. tjejerna har hotpants och urringade linnen. men god typisk amerikansk sportsbar mat.
tog en taxi tillbaka till emacardero och gick därifrån till shopping området, gick genom chinatown, var inne på Levi´s butiken och sen lite shopping på forever 21.
vädret var toppen, ca 20 grader varmt (varmt för att vara inne i SF) och sol. så trots besvikelse med alcatraz så hade jag en riktigt bra dag!
utanför hardrock café
slänger mina fina, men gamla converse..
provade töntiga hattar, jag är drottningen i alice i underlandet, tamara en flamingo
lunch på hooters

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj. Är hooterstjejen till vänster huge?

2010-06-07 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0