not so great days...

herregud. denna vecka började jag jobba måndag då mamman har ändrade arbetstider. inget speciellt hände på jobbet. senarepå eftermiddagen tog jag nära döden upplevelse till en helt ny nivå, vill inte skriva om det här för jag vet inte vilka personer som läser osv..  jag är fortfarande lite skakis, men jag mår bra :)
idag jobbade jag igen, det var preschool för S så jag var hemma med M. som får ett utbrott när vi går ur bilen, för att jag inte lät honom "klättra ur" själv. (ibland klättrar han, ibland lyfter jag honom, inget mer med det, någonsin). men idag ställer han sig å skriker sitt värsta skrik mitt på uppfarten och bara skriker och skriker.. för att han inte klättrade ur själv.. så jag försöker få honom att gå in. så frågar jag om han eller jag ska stänga garage dörren (han äääälskar att trycka på knappen). "no you do it!!!" halvgråter han. så jag trycker på knappen och den stängs, och han börjar skrika som vet inte vad igen, och skriker att han vill stänga. to bad...
jag vet inte hur länge han höll på, men sen ignorerade jag honom och då slutade han. ojoj.. 10 minuter, minst.
men vi alla har väl  våra dagar..
nu hoppas jag på att pappan kommer hem i tid ikväll så jag kan gå och lägga mig och inte titta på massa barnprogram med S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0