San Francisco weekend

denna dag har inte varit annat än rutten, men den passerade åtminstonde fort. besprutningsgubben kom inte fören halv 2 (!!!), gissa om jag var förbannad. klockan två la jag mig ute och solade och 10 minuter senare hörde jag att familjen var hemma. då var det bara att knata in igen.
jobbade när mamman var och handlade och annars har jag suttit och spelat värdelösa spel på datorn, bara för att.
köpte mig en biljett till alcatraz till på söndag, 12:00, så nu blir det av i alla fall (men det fattas väl bara att jag glömmer bort att printa biljetten eller nått).
tänkte be min värdmamma om ifall jag kunde få låna bilen till bart två dagar, och var rätt nervös för det, för de känns bara konstigt, ni tycker jag är feg, men ni vet inte alls min situation, hur de är osv.
men i alla fall så när vi satt och åt middag så frågade min värdmamma mig om jag fortfarande skulle åka in och träffa min vän imorgon även fast det inte blev något alcatraz, så då frågade jag ju på en gång, och det gick prima skinka! så hela denna helg kommer spenderas i San Francisco, wooohoooo, nu är jag glad igen!! fint väder ska det vara också!
ikväll blir det sängen supertidigt, har varit så fruktansvärt trött hela veckan, men har inte riktigt vågat lägga mig tidigt för jag har suttit uppe med S och tittat på tv till 21:30 nästan varje kväll. men nu ska jag strax knäppa på en film att somna till!

Kommentarer
Postat av: Ola

Hoppas du får en kul helg i SF! Njut av det som är kvar :)

2010-06-12 @ 07:16:59
Postat av: Simon

Hoppas du får det toppen i SF!

2010-06-12 @ 14:37:42
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0