sista jobbveckan

gårdagen spenderades här hemma då vi hade ett par familjer från mamma gruppen över på playdate, typ poolparty för barnen. så förmiddagen spenderades i poolen, jag trodde jag skulle få chans att ligga och flyta omkring lite men icke, blev snabbt barnens favorit och de skulle visa alla sin tricks för mig och gud vet vad, men jag hade kul!
idag inleddes sista jobbveckan här. jag har 2 dagar kvar här, helt galet! jag tog modet till mig och tog med mig båda barnen i poolen själv, det gick riktigt bra fakstiskt. De båda bär någon form av simväst så de flyter ju och S går på simlektioner och håller på att lära sig så hon klarar sig rätt bra på egen hand. M är det lite värre med, han är en DareDevil, vilket på ett sätt är bra att han törs. men han förstår inte att vissa sker är farligt även fast man säger det 200 gånger. men vi badade i ca 40 min, sen värmde jag på pizza åt barnen och vi satte oss ute i gräset på våra handdukar och åt lunch.
när barnen sov har jag försökt att packa så gott jag kan. trodde inte det skulle vara några problem att få plats med sakerna, men det är ju nästan redan fullt och jag har bara lagt i kläderna haha.. aja, har en hel del gammalt som jag lämnar kvar. scrappat ihop 5 sidor på två dagar har jag också lyckats med, en kvar sen kan den packas ner. den får gå i handbagaget så jag kan hålla koll på den, får icke komma bort!
imorgon ska jag ha hejdåmiddag med mina vänner är det tänkt, bangkok 101 tror jag resturangen jag utsett heter. alla som kan är välkomna!! hör av er bara på fonen!
sen ska jag väl jobba på dagen och fortsätta packa.. på torsdag ska jag avsluta mitt bankkonto också. undrar om det är något mer som måste fixas?
SES PÅ LÖRDAG, 4 DAGAR!!
ännu en bild från lördagen
halfpipen i vattenparken, ni förstår inte hur brant den är!
p.s jag är förbannad på hotellet jag bokade, för idag skulle jag avboka det då pappan erbjudit sig att skutsa mig till flygplatsen på morgonen. man kunde avboka det 2 dagar innan och slippa betala.. idag är tisdag och jag skulle bo på torsdag, vilket är två dagar enligt mig. blev skitsur och mailade de jag bokade genom och fick ett trevligt svar. men de sa att jag måste ha avbokat igår innan 23:59 lokal tid, ARGH. det är 3 dagar imo..

Kommentarer
Postat av: Lotta

GLÖMT INTE, de här kanske du inte ser som så viktigt idag men FIXA DET du kommer att ha användning för det. Fixa ett intyg från från skolan på kurserna du har tagit, alltså inte bara intyg från Cultural Care utan från skolan. Gå till adiministrationen och säg att du vill ha en utskrift på de kurser du läst. Sen säg också till din värld mamma att skriva ett intyg till dig om att du har jobbat hos dom i ett år med hennes underskrift å så. Är det för tätt inpå och hon inte hinner kan hon ju skicka det på posten till dig. MEN FIXA DETTA!!!!

2010-06-30 @ 10:27:51
Postat av: isabelle

det är väl klart jag har intyg från skolorna!

2010-06-30 @ 20:43:48
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: Amis

fin blogg =)

2010-11-22 @ 19:53:19
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0