tisdag 1 juni

shit, det är juni, tiden flyger iväg och jag längtar hem men har panik för att jag har för kort tid kvar här, njuter av att det äntligen är varmt och har riktigt kul med barnen (usch, vill inte ens tänka på att jag snart åker ifrån dem).
igår var det memorial day här och ingen jobbade, jag var med familjen och vi hängde i poolen nästan hela dagen, även fast det var mulet.
idag var det jobb mellan 8:00-18-30, puuh, men barnen skötte sig helt okej så det funkade. efter det hoppade jag i bilen och körde till frissan och bokade tid, 18:00 på fredag ryker det, hemska slitna toppar. åkte till barnes and noble, köpte Vouge och iste, och bara satt och bläddrade. så skönt.
nu ska jag gå och lägga mig för ny jobbdag väntar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Pusss puss!

2010-06-02 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0