zzzzzzzzzzz

vilken dag, jag är hur trött som helst. värmen gör en trött, plus att det är ganska blåsigt också. på morgonen flängde vi runt som vanligt, köpte en madrass till S för hennes nya "big girl bed" kom idag, och alla andra möbler som ska in i hennes rum. åt lunch hemma, sen badade vi en snabbis med barnen, sen var det nap time.
de ringde från frisören och frågade om jag kunde komma en halvtimme tidigare (17:30), inga problem sa jag. åkte dit till halv 6 och satt och väntade i 20 min. då kom en annan och sa att hon skulle bli ytterligare 30 min sen och frågade om ja ville vänta eller boka om. jag kan väl vänta sa jag eftersom jag ändå inte hade nått bättre för mig, gick till Victorias secret så länge och kollade. kom tillbaka en halvtimme senare, hon var fortfarande inte klar..
18:55 satte jag mig ner i frisörstolen, skapligt irriterad. men tjejen bad 1000 gånger om ursäkt och sa att hon innan hade kommit 30 minuter försent och varit krävande osv. jag fick i alla fall 10 dollar billigare (värt väntan!) och hon gjorde ett jätte bra jobb, nu är mitt hår helt igen, wohoo!!
(en av poolerna vid gymmet)
vet fortfarande inte vad jag ska göra imorgon, skulle ju till alcatraz, men det verkar som Tamara och hennes syskon tänker åka på söndag istället då jag måste jobba två timmar mitt på dagen..
men jag känner verkligen inte för att sitta hemma eller på gymmet imorgon, vet inte om just alcatraz är ett ställe jag vill åka till själv heller. vi får se om de ändrar sig, annars kanske jag bara åker in till SF själv. gud jag vet inte..ska sova på saken

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åk till Alcatraz, det är verkligen något du inte får missa!! Jag bara älskar det, hel farsinerande. Du får ju bandspelare att gå runt med så det funkar bra själv. Fan vilken grym pool!! Jag blir fett avis! Här har sommaren kommit den senaste 1,5veckan, det gick lika fort som det gick mellan höst till vinter och vinter till vår.. Vädret har varit konstigt den här tiden du varit borta, inte riktigt som vanligt. Men nu är allt grönt och vackert. Nu sitter jag och väntar får besök från Australien idag, ska bli grymt kul. Ska ut å paddla på Göta Kanal senare idag. XXXo

2010-06-05 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0