alice in wonderland

idag har jag haft en fullkomligt rutten dag, och glöm allt det där jag skrev tidigare om att ta kritik, jag är inte ett dugg bättre. familjen har nya synpunktar på hur mkt, jobba lagomt är osv, får se om jag pratar med de om de imorgon, idag bara bröt jag ihop.
på kvällen drog vi i alla fall och såg Alice in Wonderland, cool film i 3D med johnny depp som självklart gjorde hela filmen. hade dock en skrikade bebis bakom mig som förstörde själva upplevelsen. men skönt att försvinna in i filmen värld en stund.
jag försöker härma drottningen i filmen i mina super coola 3D glasögon.
en lite normalare och seriösare. så ni inte glömmer bort hur jag ser ut

Kommentarer
Postat av: Ola

Haha snygg första bild :P!

Va fin du är på den riktiga bilden :)<3

2010-03-09 @ 07:31:37
Postat av: Lotta

gud är det verkligen du? känner ju inte igen dig, ett halvår äldre! ;) Familjeproblem, ursh drygt säger jag bara. Sköt om dig! Nu ska jag faktiskt gå på Alice, börjar om en halvtimme ;)

2010-03-09 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0