ångest

nu är det ångest gällande mycket, semester, hemfärd och vikt. iofs har jag ingen aning vad jag väger, och inte vill jag veta. men nu har vi break från skolan i två veckor. så de blir hårdträning tills familjen kommer sådeså.
har förövrigt har haft en ganska bra jobbdag, ingen förskola på onsdagar så vi tog oss en utflykt till lekparken. väder, soligt men kyligt. ungefär som en svensk oktober dag skulle jag säga. vi lekte och lekte, jag var ett monster och skulle låsa in barnen i en bur, vilken bra au pair va? jag lovar, inte min idé. men barnen hade riktigt kul i alla fall. på kvällen har det varit engelska och nu har jag ont i huvudet och ska sova.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varför inte dra ihop ett gäng och hyr en bil och dra norrut över en helg? Det finns ju några jätte träd norr om SF. Have a nice weekend (snart). Kisss

2010-03-11 @ 16:11:45
Postat av: isabelle

för att vi inte är 21

2010-03-11 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0