au pair möte

idag var det dax för vårat månadsmöte igen, bowling stod på schemat. vi kom dit men vår LCC hade inte bokat någon bana och det fanns heller ingen ledig. toppen. så vi åkte och åt FY istället (frosen yoghurt). det satt inte helt fel det heller. mint, vanilj med jordgubbar och gummy bears, det är grejer det.

just nu är jag nervös, vet inte varför, förmodligen för att imorgon vid den här tiden befinner sig "my folks" som min LCC säger här, i Amerika, Usa, Kalifornien, San Francsico. tro mig, det är en skrämmande tanke. ännu mer skrämmande att jag måste säga hejdå igen om 2 veckor. men det är ett senare problem, ska se till att ha time of my life helt enkelt! dock kommer jag inte träffa de fören på torsdag, men ändå. gaaaalet! imorgon! 7 månader har gått sen jag senast såg de, halabalula.
annars är det jobb som gäller imorgon, ingen preschool dock, vilket betyder att det kommer bli en lång dag. så lär jag tvätta och packa..

Kommentarer
Postat av: Lotta

oooooo kul kul kul!!!! =) OCh hade jag bara haft pengarna hade jag kommit nu jag med!!! Måste försöka fixa en budget så jag kan åka till usa i sommar och gå på bröllop! Min vänn i SF gifter sig i juli. Nu står en lång dag på bibblan på schemat, står vid dörrarna när de öppnar klockan åtta och sen är det bara å tömma huvudet på allt smart man har! KIssssssssssss

2010-03-23 @ 07:20:28
Postat av: Linda

ååå så himla skoj!!! hoppas ni får det hur bra som helst!! Men tänk Isabell du har varit borta 7 mpånader det är ju inte klokt!! jag är grrymt imponerad!! puss från mig:)

2010-03-25 @ 21:35:28
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0