dålig uppdatering

usch, har inte haft tid eller ork att uppdatera. jobbar som sagt hela dagen och pluggar hela kvällen och sen är jag död.
idag trillade i alla fall mitt körkort ner i brevlådan och jag ser ut som en brottsling, inte klokt ser det ut. men men, vad gör det. förövrigt har jag haft mitt svenska i ett år nu!!
imorgon åker vi till tahoe igen, är tyvärr inte pepp på mer jobb eftersom det är fjärde helgen i rad som jag jobbar. men det är väl bara bita ihop och hoppas på snälla barn och bra väder. har också en rolig story om en crazy kille som irngde på dörren idag, men den får ni höra om imorgon. nu ska jag sova.
om 3 veckor har jag träffat la familia nu......YAY!

Kommentarer
Postat av: Linda

en liten hälsning från mig och ett snöigt sverige:) sitter å kollar på melodifestivalen andra chansen.. inte alls bra men resten av familjen sover så.. Grattis till körkortet och massa kramar från mig:)

2010-03-06 @ 21:27:57
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0