hink och spade

sitter i huset i Lake Tahoe just nu, barnen sover äntligen middag och jag mer än njuter av en lång stund. vi lekte ute en stund på förmiddagen när solen var framme med hink och spade, de gör verkligen framsteg i snön dessa barn! fast de är lite kul att se, de håller spaden med ena handen, ställer ner hinken på marken och håller andra handen i luften som att det vore farligt att sätta ner den, haha..
ikväll ska vi nog gå ut och äta kinamat, hoppas på det. det är bara jag, mamman och barnen här den här helgen, pappan var tvungen att jobba. så jag tror att vi kommer åka hem imorgon bitti, hoppas på det för det ska snöa här i alla fall och då kan jag ta en sväng till gymmet innan en ny vecka av jobb och skola drar igång.
nej nu ska jag äta lite och kolla lite på tv! godnatt sverige
p.s förresten tror jag jag har hittat björnspår på gården, halvläskigt. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0