kritik

att ta kritik på ett bra sätt är inte alltid lätt, speciellt inte hundratals mil hemifrån. dessutom har inte amerikaner alltid bästa sättet att uttrycka sin kritik då de är väldigt rakt på sak. är något fel så säger det de. inge tissel och tassel. vi svenskar borde lära oss lite, samtidigt som amerikaner kanske borde lära sig lite av oss. hur som helst, ibörjan på detta år och långt innan med föresten (när min kära bror sa elaka saker vid köksbordet och jag började gråta floder), så hade jag grymt svårt att ta kritik och kände mig värdelös och ensam och gud vet vad. idag har jag funderat lite på det och det är något jag har blivit bättre på. ja får inte speciellt mycket kritik på det sättet. men småsaker som jag blev galen på förut och tjurade en dag för förut kan jag nu släppa efter en liten stund.
idag blev de också en rätt lugn dag vi grillade hamburgare ute i det fina vädret och på eftermiddagen tog jag mig till gymmet och körde järnet i en timme. sen åkte jag och kollade i lite affärer och sen hem igen. nu ska ja krypa ner och kolla på film och sen sova, imorgon är de oakland zoo som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Ola

Duktig du är som gymmar :) Ha så kul på Zoo! Och va glad att du slipper snön! Puss

2010-03-01 @ 07:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0