she's out of my league

helg helg helg, helg hemma, love it. somnade klockan 9 igårkväll, vaknade dock halv 8 jätte kissnödig och kunde inte somna om, men härligt att få dra sig i sängen sen hur länge jag ville. tog en lugn morgon och kollade lite skolor och sånt. vid 4 drog jag mig till gymmet, gymmade ett tag och sen ringde jag A-S och frågade om bio. she´s out of my league blev kvällens film, hade väldigt låga förväntingar vilket gjorde den helt okej! kanske inget att betala bio för så, men helt klart sevärd, ett par skratt fick man.
imorgon är de födelsedagsparty för hela slanten åt little miss pumpkin. 4 år fyller hon, hoppas hon förändras över natten och kommer över "why" stadiet... haha nejdå. det är bara det att nu har han också börjat, alldeles för tidigt, WHYYYYYYYY!!!??? hon kommer få en bil i födelsedagspresent av föräldrarna, inte en riktig men så gott som, herregud. av mig får hon en princessbok om "manners" (hur man uppför sig), och återanvändbara sjöjungfru klistermärken, någon ordning får det väl vara!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag har några frågor till dig som är au pair. Jag ska själv åka sommaren 2012. Så jag skulle uppskatta svar:)



1. Vad är det bästa med att vara au pair?

2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?

3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?

4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?



KRAM

2010-03-15 @ 16:13:58
URL: http://emmaarasmussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0