söndag 7 mars

i morse packade vi in oss i bilen och körde hem, lite tråkigt för idag var det verkligen huuuur fint väder som helst. men det var det här hemma också så jag satt mig ute en stund.
annars har jag varit riktigt uttråkad idag, ingen kompis har varit hemma. var på väg att åka och se Alice in Wonderland själv ett tag, men vi bestämde oss för att skippa engelskan imorgon kväll och se den då istället. har ju trots allt 3 andra engelska lektioner att gå på.
denna vecka ska jag även börja leta högskolor/universitet på allvar! det är bara en månad cirka tills anmälningar och allt ska in.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tja, är ute på praktik nu, hur kul som helst! Ha en fin dag och trevligt på bion om du ska dit! Kiss

2010-03-08 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0