St Partricks Day

idag har det firats St Patricks Day här i amerikat, som egentligen är en irländsk grej då det är irlands nationaldag idag. alla ska bära grönt, och ser man någon som inte har grönt får man nypa den personen, festligt värre. detta hade jag dock inte en tanke på när jag vaknade imorse, men klarade mig bra ändå. ingen annan hade valt gröna kläder heller så.

Jobbet flöt på som vanligt, underbart att få smörja in barnen med solkräm igen haha, 74 F nådde våran termometer som högst idag, alltså ca 23 grader. solen värmer nått helt otroligt som min mamma skulle ha sagt, men det känns ändå att det bara är vår i luften än så länge med kyligare vindar.
efter jobbet tog jag ytterligare en sväng till gymmet, samma som igår fast utan simningen. skönt skönt. imorgon jobbar jag ungefär 6-6, kommer vara DÖD när dagen är slut. och på fredag väntar kyligare breddgrader, eller ja, vi ska till Tahoe igen.

Kommentarer
Postat av: Ola

Varför firar dom Irlands nationaldag :S?

Vill du byta väder med mig =)?

2010-03-18 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0