universal studios

ledsen för dålig uppdatering men har inte haft någon tillgång till internet. nu sitter jag på hotellrummet i Los Angeles och är helt slut efter en dag på universal studios (igen).
igår åkte vi vidare längst kusten med stopp för lunch på en strand i Malibu, living the dream eller vad. hur härligt som helst var det. sen åkte vi vidare in i LA och hittade på vårt hotell här i hollywood. 30 minuters solning sen var det dags för NBA match, LA clippers mot Golden state warriors, inga höjdar lag men det var kul och se, och warriors vann!
imorse tog vi tunnelbanan upp till Universal Studios som sagt och har spenderat nästan hela dagen där, har ju sett allting förut men det var kul ändå, njöt mest av de 27 graderna som vi hade här. Begav oss till Walk of Fame efter det och strosade lite tills vi hamnade på California Pizza Kitchen, goooott!
nu är det sängen, imorgon blir det cykel i Santa Monica m.m...
(DET FUNGERAR INTE ATT LADDA UPP BILDER, JAG BLIR GALEN. KANSKE HAR FÖR DÅLIGT INTERNET HÄR PÅ HOTELLET JAG VET INTE. MEN JAG SKAAA FIXA NÅGRA SÅ SNART JAG KAN)

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

ska till la snart. vad rekommenderar du mest??

2010-03-30 @ 07:23:25
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Lotta

OMG!!! Vet du att CPK är det gooodaste jag vet det är ju bara drömmen!! !Man sitter ju å stönar igenom en hel måltid!! Ät för mig med!!

2010-03-30 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0