welcome to the united states of america

välkommna välkommna till usa och san francisco kära familj. hoppas resan gått bra! har redan hört av simon om hans fantastiska promenad bland SFs backar med resväska och allt. på torsdag ses vi!
jag har jobbat idag, vi tog bilen till en annan lekpark, äntligen har jag fått lov till att göra det. kul med omväxling måste jag säga. sen sov de och sen lekte vi utomhus tills mamman kom hem. drog en sväng till gymmet, kände mig lite varm dock så tog det relativt lugnt. tror jag hade sönder en maskin också.. nu har jag rört på mig varje dag utom 1 i ca 1/2 vecka. mår mycket bättre, men ännu är det långt kvar till "operation fit" är klar. känner knappt igen mig själv.
svängde förbi target och köpte en kakmix, tänkte baka kakor med S imorgon, påskkakor med jellybeans i. tur jag inte tycker om kakor!!

Kommentarer
Postat av: Lota

ååå kul kul!! Kan se mig Simon och de stora backarna, hahahah. Hur gick deT?! Hälsning från Bibblan mitt hem..

2010-03-24 @ 08:34:41
Postat av: Linda

härligt det är torsdag nu så kanske har ni träffatas nu.. ha det bäst och hälsa familjen.. kram.. i morgon åker jag till Lotta med en kompis och utan kids, så lite semester för mig med:)

2010-03-25 @ 21:37:35
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0