wow wow wubbzy

lååååååång dag, med jobb 6-6. trodde barnen skulle sova till 7:30 åtminstonde med fröken fräken var uppe innan mig. det blev skjutsning och hämtning till förskola, lekparken med lillen, naps och sen lite lek utomhus. väder, ca 24 grader, dock väldigt blåsigt.
efter jobbet blev det en promenad med peppande Kesha i lurarna, hade inte tänkt att göra något idag men jag kunde inte låta bli. M blev dock helt förtvivlad när jag sa att jag skulle ut och gå och bara grät och grät, charmigt! det beror nog mest på att han har ännu en förkylning. SNÄLLA LÅT MIG VARA FRISK DENNA GÅNGEN.
nu har jag kollat på Wow Wow Wubbzy i över 1 timme med S i väntan på att M skulle somna. kan inte få låten ur hjärnan, irriterande eller vad! men det är de programmet som gäller här ni morgon och kväll..
packningsdax nu, sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjo! Ha en trevlig helg i Taho!! Jag ska säga att jag skulle ge allt för att få vara i USA just nu, är så himla ressugen!!! Haft sista dagen på praktiken idag och nu kommer en vecka med uppsatsskrivning. Take Care!! Xoxo Kussen Lotta

2010-03-19 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0