zzzzzzzzzzz

jag är trött trött och trött. har jobbat idag igen som sagt, morfarn är fortfarande här så har han har följt med överallt när jag skjutsat till förskolan och ja. han är jätte trevligt verkligen, men en dag så räcker! däremot lyssnade barnen på mig som aldrig förr haha, det gillas.
efter middagen åkte jag till gymmet och mötte upp tyskorna, fy tusan vilket multipass det blev. crosstrainer, styrka, hopprep och simning. men nu känns det bra! dock så räcker det inte långt att göra detta en gång i månaden för att det ska ge resultat. men men, någon gång ibland är väl bättre än ingen?
svårt att förstå att om en vecka kommer min familj vara här i USA! och om två veckor så är jag nere i L.A igen! tiden går ruskigt fort när man har något att se fram emot så.
nyss när jag bytte om till PJ så såg jag i spegeln en liten liten svag kant från mitt linne jag hade på mig idag, var ute kanske 40 min bara mitt på dagen!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vädret gillas!

Fan vad jag ska steka där nere sen...



Här är det -15 grader och sol, en strålande dag men 15+ låter ändå mer lockande!

2010-03-17 @ 10:38:02
URL: http://tunhuk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sol, njuut! Här fick vi 5cm snö igen inatt... helst sjukt den har snön kommer ligga kvar till efter midsommar!! ghaaa! Trött här med kan jag säga, har praktik och även då det är kul så är det slitsamt. Pusss på dig!

2010-03-17 @ 16:32:27
Postat av: Dennis

Skapligt träningspass, keep up the good work! :)

2010-03-17 @ 19:42:25
URL: http://desundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0