30° grader, laaaagom!

varmt, hett, svettigt vill jag beskriva dagen. men framför allt UNDERBAAAART! äntligen äntligen värme, ska dock svalna av redan imorgon igen (24 grader...) och sen neråt i veckan tror jag. men riktigt skönt var det dock, hann dock inte spendera så mycket tid ute förutom en stund i lekparken på morgonen. men de räckte för att få hemska linjer av linnet. nu på kvällen har jag varit på engelska och så.. har nog ungefär 2-3 lektioner kvar innan jag varit på allt man behöver som au pair (nu spelar det ju iofs ingen roll eftersom jag kommer åka tidigare..)
imorgon blir det jobb från 8-6, hur segt som helst men det får väl gå. på onsdag och torsdag blir det zumba och vipps så är det helg igen. San Francisco kanske?
(min kamera har inte haft något batteri på sista tiden och jag vet inte varför jag inte laddat den. men ska göra det imorgon och börja ladda upp bilder igen. promise)
så länge bjuder jag en bild på mig och världens bästa mamma  i santa cruz

Kommentarer
Postat av: Lotta

Aaaa fy fasiken, NJUT av värmen!!!! Här är det vår.. LOVE

2010-05-05 @ 08:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0