cravings

svensk mat, av alla det slag vill jag ha, svensk husmanskost, svenska pannkakor, svensk pizza/kebab, svensk thaimat, svensk tacos, listan är lång.. (ironiskt att hälften av maten inte ens kommer från sverige)
jag har redan en lista klar för vad jag vill äta första 3 dagarna. skulle kunna skriva 3 veckor, men ja ska vara lite snäll mot mamma.
dag 1. landar på arlanda på morgonen, åker bil en stund och trycker sedan i mig en fet kebab
middag är det inget annat än falukorv och stuvade makaraoner som gäller.
dag 2. lax, potatis och mammas vitvinssås
middag: kyckling (med såndär ketjap manis sås, ni vet) och klyftpotatis, sallllllllaaaaad med ananas.
dag 3. lunch: olas köttfärssås och spagetti
middag: TACOS
i huset bör det också finnas; kanelbullar, ica's vaniljglass med jordgubbssylt alt glassbåtar och svartvinbärssaft (om det finns kvar?)

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHAHAAaaaaaaa, nu längtar du va!!! Konstigt att man kan längta så mkt efter mat. Men du gör pannkakor till kidsen någon dag, de kommer dom gilla =)

2010-05-08 @ 09:41:01
Postat av: Ola

Jag ska vara med dig dom där dagarna om det blir den där maten :D!

2010-05-08 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0