den officiella skype dagen!

söndag, au pairernas officiella skype dag, jag lovar och svär. mellan klockan 10 och 2 var jag uppbokad idag, mamma, sen simon, sen ola och sen lina
men det är skönt att höra hur det är med er! jag fick lite hjälp av mamma att boka flygbiljetten hem, nu är den bokad, på riktigt. jag har tid och datum då jag står på arlanda igen, galet! det är väldigt blandade känslor gällande att åka hem, självklart längtar jag så att jag snart spricker, men det känns lite sorgligt att åka ifrån allt också, man har trots allt byggt upp en form av ett liv här. cali kommer alltid vara något speciellt nu.
"you could travel the word, but nothing comes close to the golden coast!"
efter det tog jag mitt pick och pack och vandrade till gymmet. simmade ett par längder och la mig sen och solade, kollade på "bubblan" på svt play på min ipod, toppen! köpte lunch på gymmet, trodde det skulle vara svin dyrt, men en stor ceasar sallad, en hel kartong jordgubbar och en stor flaska vatten för typ 8 dollar. men tyvärr var det inte jätte varmt idag och lite halvmulet, eller helmulet, men solen lyste ändå, typ.
imorgon börjar en ny vecka igen, men ser fram emot nästa helg, då är det discocruise inne i San Francisco som au pair möte. berättar mer om det senare..

Kommentarer
Postat av: Lotta

KISS!

2010-05-17 @ 17:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0