discocruise

så, då har ännu en helg gått.
i lördags vid 12 tiden plockade tyskorna och ann-sofie upp mig och vi körde till bart som sen tog oss in till city. där blev det lunch på älskade cheesecake factroy, grymt! strosade lite i butiker, köpte mig en varmare tröja och promenerade sen från union square till pier 39 där vår båt skulle gå ifrån.
det stod att det var utsålt och att 230 au pairer skulle komma, jag har svårt att se att det var över 150 men men. ganska många svenskar, men de bor ju tyvärr låååångt ifrån mig.
så vi var ute på bayen ett tag, åkte under både golden gate och bay bridge, DJn var en helkass japan stuck in the 80's ungefär. men annat än det var det roligt!
gick sedan tillbaka till embacardero och tog bart tillbaka. var hemma runt 1 om jag inte minns fel.
utsikten över union square från macy´s/cheesecake factory
åker under golden gate bridge

kass bild men de va svårt att få bättre i ljuset mot bron

tamara, ann-sofie och franzi on top of macy's
i söndags försökte jag sova ut, men min kropp är så van att vakna vid 7 så det är svårt. skypade en stund och promenerade även denna söndag ner till gymmet, simmade 20 längder, solade i nästan 2 timmar och simmade 20 längder till. gick tillbaka, åt middag och somnade. därav dålig uppdatering.
idag jobbar jag pga att S har en field trip med sin förskoleklass på torsdag som mamman måste vara med på så hon har bytt ut sin arbetsdag. så jag jobbar idag, tis, ons och ett par timmar med M på torsdag. och sen vipps är det helg igen!
och om 2 helger kanske jag äntligen lyckas ta mig till alcatraz..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härliga bilder, och den du tyckte var kass var ju grym =)!! Låter jäkligt oohärligt att åka under bron, coolt! Då får du ju långhelg denna helg, varför inte ta och åka någon stans?! Varför inte höra av dig till en av svenska tjejerna och spendera helgen hos dem ;) SJälv sitter jag och skriver hemtenta på hemtenta... längtar till skolan slutar om två veckor!!! Puss på dig!!!

2010-05-25 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0